w

Co zmienił Fallout 4 VR względem “zwykłego” wydania?

Fallout 4 VR to czyteo teoretycznie ta sama produkcja co w przypadku podstawowej wersji gry, jednak wprowadzone zmiany maja pozwolić nam bliżej i mocniej poczuć charakterystyczną atmosferę atomowych pustkowi Bostonu. Tym razem otrzymaliśmy materiał wideo, w którym przedstawiciele firmy rozmawiają o poszczególnych aspektach rozgrywki.

Zacznijmy od interfejsu, który ma się o wiele lepiej spisywać w każdych warunkach od walki zaczynając na budowaniu kończąc. System V.A.T.S. w przeciwieństwie do zwykłej wersji tym razem będzie miał jakiś większy sens, choć nie możemy mówić tutaj o jakiejś rewolucji czy świeżości. Przejście pomiędzy eksploracją, a starciami wyraźnie się od siebie różnią co zdecydowanie udowadnia jak Bethesda zaklina rzeczywistość w swoich materiałach wideo. Na plus przynajmniej możemy zaliczyć budowanie oraz dekorowanie, które w końcu prezentuje się naprawdę intuicyjnie i przyjemnie w użyciu.

Grafika wydaje się trochę gorsza aniżeli w wersji bez “VR” na szczęście różnica nie jest ogromna i zdecydowanie jest okej. Pozostała kwestia oprawy zdaje się, że pozostała bez zmian. Interfejs delikatnie został dostosowany, ale mam spore wątpliwości co do jego zastosowania w celu unikania problemów z błędnikiem.

Fallout 4 VR ukaże się 12 grudnia 2017 roku na HTC Vive. Daty premier pozostałych gier Bethesdy.

Karta gry na Steam

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ładowanie…

0

Komentarze

0 komentarze