PGW 2017: Stifled, czyli ciemność w VR może robić wrażenie?

Stifled to nowa produkcja Gattai Games, które zdecydowało postawić się na bardzo ograniczoną oprawę wizualną, która może okazać się zaskakującą produkcję stawiającą na mroczną atmosferę oraz przerażenie w postaci zagrożenia zmieniającego obraz gry.

Zgodnie z tym co możemy zobaczyć na poniższym materiale wszystko teoretycznie ogranicza się o absolutny mrok oraz białe linie, które stanowić będą krawędzie wszystkich obiektów. Różnice stanowić będzie jednak wynikać z momentów przerażających i strasznych, które wynikać mają miedzy innymi z powodu pojawiających się stwory i innego typu maszkary.

Oprawa wizualna bazuje w tej chwili na trzech kolorach (czarny, czerwony i biały), które mają wpływać na nasz odbiór jednocześnie wpływając pozytywnie na działanie gry i nasze wrażenia z rozgrywki. Póki co obiekty zdają się być mimo wszystko dosyć dokładne, co może potwierdzać to, że nikt nie chce na siłę poszukać największych oszczędności w kwestii wydajności.

Stifled zapowiada się naprawdę obiecująco, choć osobiście wciąż mam kilka wątpliwości co do chęci i pomysłu na skorzystanie z tej stylistyki.

Stifled zadebiutuje na Playstation VR, Oculus Rift oraz HTC Vive

Galeria Stifled:

stifled-screen-01-ps4-us-24jul17

Napisany przez
Więcej od Tamer Adas

IEM 2018 – Krótki kontakt i wrażenia z Lenovo Mirage Solo

Ostatni weekend spędziłem w Katowicach, gdzie miałem okazję uczestniczyć w pierwszym weekendzie...
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *