PGW 2017: Megalith VR, czyli co mogło się dziać przed dziejami?

Megalith VR to kolejna produkcja, która oficjalnie dołączyła do “drugiej fali gier” wydawanych na Playstation VR. Była to z pewnością jedna z ciekawszych propozycji na konferencji Sony na Paris Games Week 2017, gdyż interuje po kilkoma względami, choć ma też swoją mroczniejszą stronę…

Zacznijmy od tej gorszej informacji związanej z brakiem szczegółów dotyczących samej produkcji,m niestety ponownie otrzymaliśmy trochę dłuższy teaser, który niczego nam nie mówi przez co wielu graczy może z czasem poczuć się mocno zawiedzionych ostateczną formą. Jest to niezła metoda na budowanie hype’u, lecz już niebawem wiele studiów dostanie mocno po rękach za taką chciwość oraz wprowadzenie w błąd. Jak widać No Man’s Sky wciąż nie nauczyło wszystkich…

Wracając jednak do samej gry – twórcy deklarują, że stawiają na dynamiczną grę akcji, w której wcielimy się w Tytana wykorzystującego swój rozmiar i potężne pociski ogniowe do walki o boskie moce. Kluczem będzie przetrwanie, którego nie uzyskamy bez pomocy innych graczy i ścisłej współpracy o dominację nad innymi. Dostępnych będzie kilka stylów walki, które wykorzystamy do stworzenia swojego unikatowego zestawu ruchów pozwalającego nam na osiągnięcie zwycięstwa.

Megalith VR będzie czasowo ekskluzywny na Playstation VR i ukaże się już w 2018 roku.

Strona Studia

Napisany przez
Więcej od Tamer Adas

IEM 2018 – Krótki kontakt i wrażenia z Lenovo Mirage Solo

Ostatni weekend spędziłem w Katowicach, gdzie miałem okazję uczestniczyć w pierwszym weekendzie...
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *