Aplikacja Star Wars wprowadza rozszerzoną rzeczywistość

Disney coraz mocniej stara się promować swój najnowszy film z cyklu Gwiezdne Wojny – Ostatni Jedi, który zadebiutuje jeszcze w tym roku. Tym razem zdecydowano się wprowadzić markę Star Wars do rozszerzonej rzeczywistości, która może stanowić świetny aparat promocji całej marki. 

Na świecie pojawiło się przeszło 20 tysięcy, które po najechaniu aparatem zmieniają się nie do poznania, a to wszystko ożywa za sprawą rozszerzonej rzeczywistości. W social media obecnie zdjęcia i filmy można oznaczać hasztagiem #FindtheForce

Deweloperzy przygotowali mnóstwo elementów związanych z filmem, które z pewnością będą cieszyć fanów. Widać po raz kolejny, że Disney bardzo mocno eksploruje najnowsze technologie będąc cały czas na topie. 

Osobiście jestem zachwycony tym jak skutecznie działa gigant i jak świetnie potrafi szukać ciekawych opcji do promocji swoich produktów.

Karta na Google Play

Karta na iTunes

Napisany przez
Więcej od Tamer Adas

Hussarion zupełnie nową produkcją Carbon Studio VR! Kiedy zadebiutuje?

Hussarion to zupełnie nowa produkcja Carbon Studio VR, które dzięki współpracy z...
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *